♥تب عشق♥

آنقدر دوستت دارم که هر چه بخواهی همان را خواهم

اگر بروی شادم

اگر بمانی شادتر

تو را شادتر می خواهم

با من یا بی من

بی من اگر شاد باشی

کمی

فقط کمی ناشادم واین همان عشق است

عشق همین تفاوت هاست

همین تفاوت که به مویی بسته است

وچه بهتر که به موی تو بسته است

خواستن تو یک مرز دارد و آن نخواستن توست

و فقط یک مرز دیگر و آن آزادی توست.

تو را آزاد میخواهم.

"دکتر علی شریعتی"



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت13:05---24 خرداد 1391
سلام وبت خیلی قشنگه اون همه وسیله لازم نبود برام بزاری که من شمارو لینک میکنم اگر مارو قابل میدونی شماهم اینکارو کن

مينا
ساعت19:02---13 خرداد 1391
سلام عزيزم خيلي زيبا بود پيش منم بيا فراموشم كردي؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 5 / 3 / 1391برچسب:,سـاعت 21:8 نويسنده مهتاب
яima